رفتن به محتوا

بهترین مربیان پاراگلایدر در تهران

بهترین مربیان پاراگلایدر در تهران

یک سفر آسمانی با پاراگلایدر، برای هر کسی که پرواز پرنده‌ها را با شوق نگاه می‌کند، شگفت‌انگیز و هیجان‌آور است. پاراگلایدر که با عنوان چتربازی هم شناخته می‌شود، با وسیله‌ای نسبتاً ساده انجام می‌شود؛ یک چتر بزرگ که با اتصالات قوی به صندلی وصل شده و در کنار ابزار و لباس‌های ایمنی، تجربه پروازی نرم در آسمان را به ما می‌دهد. تجربه‌ای که هم‌خانواده سقوط و پرش نیست، بلکه فراز و فرودی نرم از پرنده‌ها را به‌خاطر می‌آورد. اگر در پایتخت هستید، برای خاطری امن و پروازی بی‌دغدغه، شناخت بهترین مربیان پاراگلایدر در تهران لازم است. سوابق و مدارک مربیان ورزش پاراگلایدر و البته خدمات ایمنی‌شان، معرف میزان حرفه‌ای و مطمئن بودن آن‌هاست. فراموش نکنید که به پشتوانه توان، تخصص و امکانات ایمنی خلبان‌ها، قرار است در آسمان رها شوید. در ادامه با بعضی از بهترین مربیان پاراگلایدر در تهران، آشنا می‌شوید.

سایت‌ های ورزش پاراگلایدر در تهران

موقعیت جغرافیایی و ارتفاعات استان تهران، کاملاً با ورزش پاراگلایدر سازگار است. سایت شهید عسگری، سایت شهران، چنار شرقی دماوند و سوپای کرج، اصلی‌ترین نقاط پروازی تهران هستند و باشگاه‌های پاراگلایدر مختلفی را در خود جا می‌دهند. آموزش پاراگلایدار در چندین دوره مبتدی، متوسط، پیشرفته و با تجهیزات متفاوت انجام می‌شود. البته که برای دستیابی به تجربه سرشار از هیجان و شور پرواز با پاراگلایدر، لزوماً نیاز به آموزش نیست؛ مربیان این ورزش می‌توانند خلبان‌های پرواز تفریحی هم باشند و با مهارت خودشان، یک سفر هوایی منحصربه‌فرد در خاطر شما حک کنند. اما بهترین مربیان پاراگلایدر در تهران، چه مدارک و سوابقی دارند؟

معرفی بهترین مربی پاراگلایدر در تهران؛

مهدی کوهی

مربی پاراگلایدر - مهدی کوهی

خلبان مهدی کوهی از سال ۱۳۸۵، به‌عنوان مربی پاراگلایدر فعالیت می‌کند. مهدی کوهی در طول مدت مربی‌گری‌اش، ورک‌شاپ‌های متفاوتی را پشت سر گذاشته تا کارش را با آخرین تکنیک‌های آموزشی جهان، پیش ببرد. به این ترتیب، اگر دنبال آموزشی تکنیکی و به‌روز یا یک پرواز شگفت‌انگیز دونفره هستید، مهدی کوهی یکی از بهترین مربیان پاراگلایدر در تهران است که در سایت‌های شهید عسگری، شهران، فعالیت دارد. پرواز با پاراگلایدر را می‌توانید با استاد کوهی در دوره‌های مقدماتی، مستقل (Noise)، اینترمدیت، (Intermediate)، پرواز دونفره (تندم)، پاراموتور، SIV مقدماتی و پیشرفته (شبیه‌سازی پرواز) و آکرو (Acrobay)، تا حرفه‌ای‌ترین نقطه، فرا بگیرید. بعد از گذراندن هر یک از دوره‌های Noise و Intermediate، گواهینامه سازمان هواپیمایی کشوری، انجمن ورزش‌های هوایی و گواهی بین‌المللی APPI سوئیس را دریافت خواهید کرد.

محمد رازقی

مربی پاراگلایدر محمد رازقی

محمد رازقی در سال ۲۰۱۸ سرمربی تیم پاراگلایدر ایران در مسابقات آسیایی بود. استاد رازقی، از انجمن ورزش‌های هوایی و سازمان هواپیمایی کشور، گواهی مربی‌گری پاراگلایدر و پاراموتور دریافت کرده است. علاوه‌بر این، محمد رازقی به‌عنوان یکی از بهترین مربیان پاراگلایدر در تهران، گواهینامه ورزش‌های هوایی آمریکا USHPA را در اختیار دارد و در زمینه هواشناسی هم، کارشناسی و مربی‌گری می‌کند. استاد رازقی، عنوان عضویت و داوری درجه یک در فدراسیون جهانی ورزش‌های هوایی FAI را کسب کرده و در آموزش مربی‌گری درجه ۳ پاراگلایدر در تهران، فعالیت داشته است.

سهیل باریکانی

بهترین مربی پاراگلایدر سهیل باریکانی

استاد سهیل باریکانی در سال ۱۳۹۹، رکورد مسافت پرواز با پاراگلایدر در آسیا را با ۴۴۱ کیلومتر، به نام خود ثبت کرد. تدریس پاراگلایدر با سهیل باریکانی در دوره‌های مقدماتی، متوسط، پیشرفته و امنیت در پرواز، انجام می‌شود؛ به‌علاوه باریکانی با توجه به توانمندی و قهرمانی‌هایش در رشته مسافت، این بخش از پرواز با پاراگلایدر را به‌صورت تخصصی، آموزش می‌دهد. سهیل باریکانی با گواهینامه مربی‌گری از انجمن ورزش‌های هوایی ایران و APPI سوئیس و حضور در جایگاه قهرمانی لیگ مسافت ایران، یکی از بهترین مربیان پاراگلایدر در تهران محسوب می‌شود.

مائده مقیمی

مایده مقیمی مربی پاراگلایدر

استاد مائده مقیمی که در سال ۱۳۹۷ به‌عنوان نایب‌رئیس بانوان انجمن هوایی ورزش کشور انتخاب شد، از زنان بسیار موفق و از بهترین مربیان پاراگلایدر در تهران است. مائده مقیمی، مربی ورزش و جوانان، مربی رسمی پاراگلایدر در  فدراسیون انجمن ورزش‌های هوایی ایران و سازمان هواپیمایی کشور است؛ علاوه بر این، مقیمی، گواهی درجه ۱ آموزش پاراگلایدر و پاراموتور را از USHPA آمریکا، دریافت کرده. استاد مائده مقیمی، پیش از این موفق به کسب مقام در مسابقات FAI ورزش‌های هوایی جهانی زنان شده بود؛ در ادامه مقیمی به‌عنوان کمک‌داور و عضو کادر فنی مسابقات جهانی، فعال بوده و از طرف فدراسیون Air Sport امریکا، برای نظارت، راهنمایی و آزمون‌گری در ورزش‌های هوایی آسیا Region Five، برگزیده شد.

مرتضی علوی

بهترین مربی پاراگلایدر - مرتضی علوی

سید مرتضی علوی، نایب‌رئیس سابق انجمن ورزش‌های هوایی ایران است و با فعالیت مداوم در آموزش پاراگلایدر و پاراموتور، از بهترین مربیان پاراگلایدر در تهران شناخته می‌شود. استاد علوی از انجمن ورزش‌های هوایی جهانی، مدرک مربی‌گری APPI گرفته و آموزش پاراگلایدر را در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته، انجام می‌دهد.

علیرضا عمیدی

بهترین مربی پاراگلایدر - علیرضا عمیدی

استاد علیرضا عمیدی، گواهی مربی‌گری درجه ۱ از آمریکا USHPA و USSPA دارد، مربی رسمی انجمن ورزش‌های هوایی ایران و سازمان هواپیمایی کشور است. عمیدی علاوه بر باشگاه سیمرغ در تهران، باشگاه Worldwide Aviation در لس‌آنجلس را تأسیس کرده و در طراحی لوازم پرواز هم فعالیت دارد. استاد خلبان عمیدی، در جایگاه داور و عضو کادر فنی مسابقات بین‌المللی و مسابقات جهانی ورزش‌های هوایی FAI، ظاهر شده است؛ به‌علاوه، خلبانی و داوری در تیم‌های بزرگ مسابقات ورزشی هوایی، مثل نیروانا و پاراباتیکس را به عهده گرفته. علیرضا عمیدی با پنج مدال طلا و چند مدال نقره و برنز، عنوان قهرمانی را از آن خود کرده و در ورزش‌های هوایی ایالت کالیفرنیا، داور، راهنما و آزمون‌گر بوده است.

حمیدرضا سراجان

مربی پاراگلایدر حمیدرضا سراجان

استاد حمیدرضا سراجان، مدارک مربی‌گری‌اش‌ را از انجمن ورزش‌های هوایی ایران، سازمان هواپیمایی کشور، فدراسیون جهانی ورزش‌های هوایی FAI، هیئت ورزش‌های هوایی استان تهران و انجمن خلبانان سوئیس، دریافت کرده است. سراجان که از ۱۳۷۶ در این زمینه فعالیت دارد، یکی از بهترین مربیان پاراگلایدر در تهران است که علاوه بر تخصصش در ورزش‌های پارارگلایدر و پاراموتور، گواهی خلبانی هواپیما از سازمان هواپیمایی کشور، دریافت کرده. استاد خلبان سراجان، در مهم‌ترین محل های پرواز پاراگلایدر در تهران (شهید عسگری و شهران)، امکان آموزش و پروازهای تفریحی را فراهم کرده است.

تجربه رهایی با محمد قربانی

بهترین مربی پاراگلایدر محمد قربانی

محمد قربانی با سابقه ۱۵ سال خلبانی در هواپیمایی ناجا، ۱۰ سال است که به پرواز با پاراگلایدر می‌پردازد. قربانی، استفاده از وسایل به‌روز و ایمن در پرواز با پاراگلایدر را تضمین می‌کند و تجربه‌ای از سبک‌بالی، برای هم‌پروازی‌هایش رقم می‌زند. بعد از ثبت هماهنگی‌ها و تأیید زمان توسط خلبان، درصورت مناسب بودن شرایط آب و هوایی به محل پرواز می‌‌روید. بعد از توضیحاتی کوتاه و ساده، سفر هوایی تفریحی شما در کنار خلبان قربانی، آغاز خواهد شد و ۹۰ دقیقه را در آسمان‌ها می‌گذرانید.تأمین تمام لوازم جانبی پرواز، به‌عهده خلبان است و شما تنها به یک جفت کفش راحت، نیاز دارید. دلتان یک تجربه پرواز فراموش نشدنی خواست؟ این احساس رهایی را با خرید تجربه پاراگلایدر در اکتیک به خودتان هدیه بدهید.

پرواز با مهدی فرخی

بهترین مربی پاراگلایدر اکتیک

با همراهی مهدی فرخی به‌عنوان یکی از بهترین مربیان پاراگلایدر در تهران، می‌توانید دو ساعت تجربه فراموش‌نشدنی پرواز بر فراز کوه‌ها را کسب کنید. مهدی فرخی، ۱۵ سال سابقه پرواز با پاراگلایدر دارد و امکان سفرهای آسمانی ایمن و طولانی در موقعیت مناسب هوا را به شما می‌بخشد. اغلب محل مقرر شده، حدود ۴۰ دقیقه تا نقطه دقیق شروع پرواز (تیک‌آف) فاصله دارد که این مسیر، با ماشین آفرود طی خواهد شد. هزینه پرواز با مهدی فرخی، علاوه بر لباس‌های ایمنی پاراگلایدر، شامل فیلمبرداری از تجربه و کرایه ماشین تا محل پرواز هم خواهد بود. می‌توانید تجربه این پرواز فراموش نشدنی را در اکتیک داشته باشید. کافیست تجربه پرواز با پاراگلایدر اکتیک را بخرید.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *