رفتن به محتوا

شهربازی‌ های تهران برای تجربه هیجان

شهربازی های تهران

گشت‌وگذار در جاهای تفریحی تهران در نوع خودش یک سفر هیجان‌انگیز است. بااین‌حال وقتی نوبت به تفریح کلاسیک با خانواده و دوستان می‌رسد، بازهم این شهر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شهربازی های تهران با سواری‌های هیجان‌انگیز و ترن‌های هوایی‌ سرگیجه‌آور، مکان‌های مناسبی برای به‌وجد‌آوردن افرادی هستند که برای تعطیلات خود به‌دنبال هیجان می‌گردند. چه برای وقت گذاشتن با فرزندانتان در حال برنامه‌ریزی باشید و چه در فکر راهی برای جذاب‌کردن تعطیلات خود هستید، ما فهرستی از بهترین شهربازی های تهران را تهیه‌کرده‌ایم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

شهربازی سرپوشیده ژوپیتر

شهربازی ژوپیتر تهران

اگر قصد یک تفریح خانوادگی را دارید و درعین‌حال خرید هم برایتان لذت‌بخش است، شهربازی ژوپیتر یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. شهربازی مدرن و جذابی که در داخل مجتمع تجاری کوروش قرار گرفته است. فضای سرپوشیده آن، با بیش از ۱۲۰ بازی متنوع، پاسخگوی نیاز همه افراد در هر سن‌و‌سالی است. هاکی روی میز، مینی‌بولینگ، بازی‌های واقعیت مجازی و شبیه‌ساز مسابقات رالی، سرسره فضایی، لوکوموتیو تخیلی، اسب‌سواری، ماشین‌های کوبنده، چرخ‌وفلک ازجمله بازی‌هایی است که در ژوپیتر انتظار شما را می‌کشند. در میان شهربازی های تهران، ژوپیتر به‌خاطر نزدیکی به پردیس سینمایی کوروش، تراریوم و فود کورت بام و البته پارکینگ بزرگ مجتمع، خیال شما را از همه بابت راحت می‌کند.

ارم، از قدیمی‌ترین شهربازی های تهران

بدون شک یکی از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین شهربازی های تهران شهربازی ارم ست. شهربازی ارم در کیلومتر چهارم جاده تهران – کرج در سال ۱۳۵۰ در زمینی به وسعت ۷۲ هکتار احداث شد. این پارک دارای یک دریاچه هشت هکتاری و سه زمین بازی به نام‌های لونا پارک ۱، ۲ و ۳ به‌همراه ۷۰ نوع وسیله تفریحی و باغ جانورشناسی است. این باغ‌وحش خانه بیش از ۸۰۰ حیوان از ۱۱۱ گونه مختلف است. گونه‌های مختلفی از پستانداران، خزندگان، آبزیان و پرندگان در این باغ‌وحش نگهداری می‌شوند که ۶۰ درصد آن‌ها بومی و بقیه از نقاط مختلف کره زمین به‌ویژه آفریقا آورده شده‌اند.

شهربازی ارم تهران

از دیگر امکانات شهربازی ارم می‌توان به سه شهربازی با بیش از ۷۴ مورد امکانات تفریحی، استخرهای تابستانی بانوان، فضاهای سبز و جنگلی و اتاق بازی سرپوشیده اشاره کرد. این مجموعه با برخورداری از قابلیت‌های آموزشی و تفریحی بالا، سالانه میزبان تعداد زیادی از خانواده‌های ایرانی است. شهربازی ارم به‌دلیل تنوع امکانات تفریحی، آموزشی و فرهنگی از محبوبیت خاصی در بین تهرانیان برخوردار است و می‌توان آن را یکی از جاذبه های فرهنگی تهران به شمار آورد.

سرزمین عجایب از محبوب‌ترین شهربازی های تهران

سرزمین عجایب تهران

یکی از معروف‌ترین شهربازی های تهران، شهربازی سرپوشیده سرزمین عجایب است. این مجموعه تفریحی که در طبقه آخر مرکز خرید تیراژه قرار دارد، سال ۲۰۰۳ خدمات خودش را شروع می‌کند و پس از تعطیلی شهربازی بزرگ تهران به‌سرعت به یکی از محبوب‌ترین جاهای تفریحی تهران تبدیل می‌شود. بااینکه بیشتر بازی‌های این مجموعه برای کودکان طراحی‌شده‌اند اما بازی‌های مخصوص بزرگ‌سالان در این سرزمین، بسیار جذاب و پرطرفدار هستند. امروزه این مجموعه دارای امکانات مختلفی ازجمله سینما، سالن بولینگ ، چرخ‌وفلک، سفینه‌گردان، ماشین کوبنده، تیراندازی با کلت و شبیه‌سازها است و البته برای کودکان هم بازی‌هایی مثل خلبان کوچولو، سفر دریایی، سرسره و سالن مینی بولینگ وجود دارد.

شهربازی فان تایم ارگ تجریش

شهربازی فان تایم ارگ تجریش تهران

شهربازی فان تایم بدون شک یکی از به‌روزترین شهربازی های تهران است که توسط شرکت بین‌المللی فانتوم ساخته‌ شده است. اگر از بازی‌های کامپیوتری لذت می‌برید این مجموعه انتخاب‌های بی‌شماری را در اختیار شما قرار می‌دهد. شبیه‌ساز مسابقات رالی، شبیه‌ساز هواپیماهای جنگی، فریزبی، کاروسل و فوتبال دستیْ بخش کوچکی از سرگرمی‌های این مجموعه بزرگ با مساحتی حدود ۲۰۰۰ مترمربع را تشکیل می‌دهند. برای داشتن اوقات خوش در فان تایم محدودیت سنی وجود ندارد و این فضای سرپوشیده با بیش از ۱۲۰ بازی به علایق همه احترام گذاشته است.

اتاق گریم، اتاق تولد و اتاق عکس از دیگر امکانات این مجموعه به‌شمار می‌آیند. همچنین یکی دیگر از نقاط مثبت این مجموعه نزدیکی آن به معروف‌ترین جاهای دیدنی تهران است. با انتخاب فان تایمِ تجریش برای وقت‌گذرانی، بازار تجریش و امام‌زاده صالح در چند قدمی شما قرار می‌گیرند و البته تا کاخ‌های دیدنی تهران هم فاصله نزدیکی خواهید داشت.

شهربازی ایران مال از جدیدترین شهربازی های تهران

ایران مال به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز تجاری خاورمیانه، امکانات تفریحی مختلفی را در خودش جا داده است که یکی از مهیج‌ترین آن‌ها شهربازی سرپوشیده آن است. این شهربازی از خدمات مختلفی برای سنین مختلف به‌خصوص کودکان و نوجوانان بهره ‌می‌برد، ازجمله اتاق مادر و کودک که زمان بچه‌ها را با انواع بازی‌ها و فیلم‌های پر می‌کند، تا شما بتوانید خرید راحت‌تری داشته باشید. از بازی‌های شهربازی ایران مال هم می‌توان به مسابقات قهرمانی بازی‌های الکترونیک اشاره کرد که برای افرادی که از شیفتگان صنعت گیم هستند، می‌تواند بسیار جذاب باشد. همچنین پیست قایق‌های ضربه‌ای، ترن هوایی در فضای سربسته و بازی‌های لیزری از دیگر امکانات این مجموعه هستند. با آمدن به این مجموعه شما می‌توانید از باغ کتاب، باغ دیدار، باغ ماهان، پردیس سینمایی و رستوران و کافی‌شاپ و البته مراکز خرید این مجموعه هم دیدن کنید.

شهربازی آناهید از بزرگ‌ترین شهربازی های تهران

اگر از طرفداران بیلیارد و اسنوکر هستید شهربازی آناهید یکی از بهترین شهربازی های تهران برای شماست. این مجموعه که ۴۵۰۰  مترمربع زیربنا دارد به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهربازی های تهران شناخته می‌شود و بیش از ۸۰ بازی مختلف را در خودش جا داده است. چه با بچه‌ها قصد وقت‌گذرانی دارید و چه با پدربزرگ و مادربزرگ خود، سرزمین آناهید برای شما بازی خواهد داشت. از بازی‌های واقعیت مجازی تا سالتو و رالی و باشگاه بولینگ در این مجموعه وجود دارد. انواع خوراکی و تنقلات، اتاق گریم و تولد، و پارکینگ طبقاتی از دیگر امکانات شهربازی آناهید محسوب می‌شوند.

شهربازی بیلینو

شهربازی بیلینو تهران

اگر فرزندتان به ساخت‌وساز علاقه دارد، شهربازی بیلینو می‌تواند بهترین شهربازی تهران برای او  باشد. در میان پارک های تهران بیلینو را می‌توان نخستین پارک عمرانی کشور دانست که توانسته ‌است یک فضای سرگرمی تخصصی برای بچه‌ها ایجاد کند. در این پارک بچه‌ها می‌توانند با انواع وسایل مربوط به راه‌سازی و ساختمان‌سازی بازی کنند، دستگاه‌هایی که در مقیاس کوچک ساخته‌شده‌اند تا یک تجربه فراموش‌نشدنی در ذهن آن‌ها ثبت شود. بیل مکانیکی، جرثقیل حمل الوار و نوار نقاله، جرثقیل چنگکی ازجمله وسایل بازی این بخش محسوب می‌شوند. بیلینو را می‌توان یکی از خلاقانه‌ترین و متفاوت‌ترین شهربازی های تهران دانست که در بوستان نهج‌البلاغه واقع‌شده است. هرچند که این شهربازی برای کودکان طراحی ‌شده است و هدف اول آن ساخت اوقات خوش برای آن‌هاست، اما بزرگ‌سالان هم می‌توانند در آنجا سرگرمی مناسب خود را پیدا کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *