رفتن به محتوا

سوالات متدوال مهمان

مهمان | Guest

مهمان (لغت نامه دهخدا): مهمان. [م ِ] (ص، اِ) میهمان. کسی که بر دیگری وارد شود واز او با طعام و دیگر وسائل پذیرایی کنند.

شما مهمان تجربه‌های اکتیک هستید. حال خوب مهمان برای ما در اکتیک و همینطور برای میزبان‌های اکتیک در اولویت است. بنابراین با پرسیدن سوالات ذهنی خود به ما در بهبود خدمات و فرایندها کمک کنید.

  • آیا بعد از تجربه گواهینامه دریافت می‌کنم؟

خیر. باتوجه به اینکه ماهیت کار اکتیک صرفا برگزاری یک تجربه چندساعته برای حال خوب و گذران اوقات فراغت است، جنبه آموزشی ندارد و در نتیجه مانند کلاس و آموزشگاه نیست.

  • چطور می‌توانم تفریحات ارزان را تجربه کنم؟

در وبسایت و اپلیکیشن اکتیک برای شما فیلترهای مختلفی از جمله فیلتر قیمت در نظر گرفتیم تا بتوانید بر اساس بازه قیمتی دلخواه خود تجربه‌ها را انتخاب کنید.

علاوه بر این با دنبال کردن صفحه اینستاگرام اکتیک می‌توانید از تخفیف‌ها و جشنواره‌ها برای رزرو ارزان‌ترین تجربه‌ها باخبر شوید.

  • اکتیک مناسب تفریح چه کسانی است؟

هر کسی که در جست‌وجوی اوقات فراغت با کیفیت باشد مهمان اکتیک خواهد بود. همچنین اکتیک در راستای خلق ارزش مشترک برای همه به صورت یکسان، فعالیت‌ها و تفریحاتی برای همه سنین و اقشار با هر جایگاه و توانمندی جسمی و روحی خواهد داشت.

  • امنیتم در تجربه‌های اکتیک چطور تامین می‌شود؟

ایجاد حس اعتماد در راس ارزش‌های اکتیک قرار دارد. میزبان‌های اکتیک با دقت و حساسیت زیادی توسط تیم زنجیره تامین ما انتخاب می‌شوند. مدارکی جهت احراز هویت و عدم سو سابقه از میزبان‌ها دریافت می‌کنیم.

  • چرا اکتیک به تجربه‌اش می‌ارزه؟

در تمام رشته‌های تفریح و سرگرمی (طبیعت‌گردی، هنر، صنایع دستی، ورزش، مراقبت‌های زیبایی و تندرستی، خوردنی و نوشیدنی و…) تجربه و میزبان به شما معرفی می‌کنیم تا با هر میزان زمان و بودجه‌ای که دارید بتوانید تجربه بخرید. به همین دلیل اکتیک برای کسانی که قصد صرفه‌جویی در زمان و هزینه دارند به تجربه‌اش می‌ارزه!

  • هر تجربه در اکتیک فقط یک بار برگزار می‌شود؟

خیر. در اکتیک تجربه‌های ماهیت رویداد ندارند. بلکه به صورت روتین و هفتگی برگزار می‌شوند. اگر تجربه‌ای برای یک روز از هفته معرفی می‌شود به این معنی است که هر هفته در آن روز برگزار می‌شود.

  • بجز ساعت و تاریخ موجود در سایت، امکان پیشنهاد زمان دیگری برای تجربه داریم؟

چرا که نه. اگر خواستید در تجربه‌ای شرکت کنید که روز و ساعت دلخواه شما برگزار نمیشد، کافیست به پشتیبانی اکتیک خبر بدهید. درصورتیکه میزبان امکان برگزاری داشته باشد حتما روز و ساعت دلخواهتان را برای شما هماهنگ میکنیم.

  • تهیه وسایل لازم برای تجربه‌ها به عهده میزبان است یا مهمان؟

در تجربه‌های حضوری تهیه همه وسایل لازم به عهده میزبان است. به جز مواردی که وسایل لازم وسایل شخصی هستند، مانند کفش راحت برای تریل رانینگ. برای دانستن این جزئیات کافیست هنگام خرید به کادر «تجهیزات» تجربه توجه کنید.

این

اولین نفری باشید که به مطلب ما امتیاز می دهید.

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *