رفتن به محتوا

شیوه‌نامه رعایت حریم خصوصی کاربران در اکتیک

ما اکتیک را برای نوآوری در سبک زندگی‌ها ساختیم. در اکتیک تلاش می‌کنیم نوع جدید و باکیفیتی از گذران اوقات فراغت را ارائه دهیم که یکی از پایه‌های اساسی آن ارتباط و معاشرت میان افراد است و معتقدیم که قدم اول این راه، ارتباط شفاف و روشن اکتیک با کاربرانش است. در این راه وام‌دار اعتماد کاربرانمان هستیم و از توضیح روشن هیچ قانون و شرایط و سیاستی دریغ نمی‌کنیم.

در این صفحه سیاست‌های حریم خصوصی اکتیک را می‌خوانید. نحوه پردازش اطلاعات شخصی‌ای که توسط اکتیک درمورد کاربرانش جمع‌آوری می‌شود در ادامه آمده.

تعاریف

برای دیدن تعاریف عبارات و اصطلاحاتی که در این مقاله آمده به صفحه قوانین و مقررات اکتیک رجوع کنید. ضمنا هر قانون و شرایطی که در این صفحه به آن اشاره نشده باشد، در مورد آن مطابق اطلاعاتی که در صفحه قوانین و مقررات اکتیک آمده عمل خواهد شد.

چه اطلاعاتی توسط پلتفرم اکتیک جمع‌آوری می‌شود؟

اطلاعات ضروری که برای ارائه خدمات به آن‌ها نیاز داریم:

اطلاعات تماس، اطلاعات حساب، اطلاعات پروفایل (مانند نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، آدرس ایمیل) که برخی از آنها به امکاناتی که در سایت استفاده می‌کنید بستگی دارد.

اطلاعات لازم برای تایید هویت میزبان مانند (تصاویر پاسپورت، کارت ملی، شناسنامه) و اطلاعات پرداخت (مانند حساب بانکی یا اطلاعات حساب پرداخت)

اطلاعات غیرضروری که ارائه آن‌ها از طرف کاربر اختیاری است:

اطلاعات اضافی مشخصات فردی مانند جنسیت، آدرس پستی، تاریخ تولد، عکس پروفایل، زبان‌(ها)، شهر و شرح شخصی. برخی از این اطلاعات همانطور که در تنظیمات حساب شما نشان داده شده بخشی از صفحه پروفایل شما است و برای عموم قابل مشاهده خواهد بود و برخی از این اطلاعات ممکن است در اختیار دیگر میزبانان یا مهمانان قرار گیرد.

سایر اطلاعات از جمله پاسخ به نظرسنجی‌ها و پر کردن فرم‌ها، شرکت در کمپین‌های تبلیغاتی (ارسال عکس یا اسکرین شات)، ارتباطات تلفنی و متنی با تیم پشتیبانی مشتریان، نظرات و قسمت‌هایی که تجربیات را در آن‌ها به اشتراک می‌گذارید.

اطلاعاتی که در بستر اکتیک به طور خودکار جمع‌آوری می‌شود:

هنگامی که از پلتفرم و خدمات پرداخت اکتیک استفاده می‌کنید به طور خودکار بعضی از اطلاعات توسط سیستم جمع‌آوری می‌شود.

اطلاعات مکان جغرافیایی از طریق IP دستگاهی که از خدمات اکتیک استفاده می‌کند. اطلاعات صفحات و محتواهای اکتیک که جست‌وجو و مشاهده و مطالعه کرده‌اید. تاریخ و زمان دسترسی و استفاده از پلتفرم اکتیک. اطلاعات سخت‌افزار و نرم‌افزار دستگاه. اطلاعات رزروها و تجربه‌هایی که انتخاب کرده‌اید. اطلاعات کوکی و تاریخچه استفاده صفحات.

اطلاعات پرداخت (مانند ابزار پرداخت استفاده شده، تاریخ و زمان، مقدار پرداخت، آدرس ایمیل)

اطلاعاتی که توسط منابع دیگری به بستر اکتیک منتقل می‌شود:

منابع آنلاین: درصورتیکه که برای ثبت نام در اکتیک از اکانت گوگل (Gmail) خود (یا هر ابزار آنلاین عمومی دیگری) استفاده کنید، آن پلتفرم اطلاعاتی مانند (نام، آدرس، عکس پروفایل و سایر اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام) را برای اکتیک ارسال خواهد کرد.

پلیس و مراجع قانونی: در موارد خاص ممکن است اکتیک اطلاعاتی را از پلیس و مراجع قانونی جهت احراز هویت کاربران جمع‌آوری کند. در این موارد حق اکتیک برای استفاده از اطلاعاتی مانند نام و تاریخ تولد و آدرس کاربران برای پیگیری سوابق و احراز هویت محفوظ است.

دوستان و آشنایان: اگر تجربه‌ای در اکتیک توسط شخص ثالث برای فرد دیگری انتخاب و خریداری شود، حق ذخیره اطلاعات مهمان اصلی تجربه برای اکتیک محفوظ است.

اطلاعات جمع‌آوری شده در پلتفرم اکتیک برای چه مواردی و چگونه استفاده می‌شود؟

فرایندهای بازاریابی و تبلیغات

تجزیه و تحلیل ویژگی‌ افراد برای دریافت پیشنهادها از طریق کانال‌های تبلیغاتی

برگزاری مسابقه و قرعه‌کشی، اهدای جوایز، اطلاع‌رسانی برگزاری رویدادها و…

برگزاری نظرسنجی برای بهبود خدمات و فرایندهای اکتیک و مطابق با تمایلات کاربران

ارسال پیام‌های تبلیغاتی یا هشداری، اعلام به‌‌روزرسانی‌های جدید و خبرنامه

*درصورتی که تمایل به دریافت خبرنامه‌ها و ایمیل‌های اکتیک ندارید با درخواست شما عضویتتان لغو می‌شود.

علاوه بر کاربرد تبلیغاتی، اطلاعات کاربران اکتیک ممکن است در موارد دیگری نیز که در بخش قبل اشاره شد (بررسی سوابق و احراز هویت برای جلوگیری از جرم و خطرات احتمالی، ذخیره اطلاعات پرداخت برای جلوگیری از سواستفاده‌ها و حوادث مالی غیرقانونی، جلوگیری از اسپم، جلوگیری از تکرار در ثبت نام، جلوگیری از ثبت نام فرد غیر حقیقی، جلوگیری از تبعیض و …) استفاده شود.

به طور کلی ما در اکتیک متعهد می‌شویم که دریافت و ذخیره اطلاعات در پلتفرم اکتیک در نهایت با هدف بهبود خدمات و آسایش و امنیت تمامی کابران (میزبان و مهمان) اتفاق می‌افتد.

اشتراک گذاری اطلاعات موجود در اکتیک

اشتراک‌گذاری اطلاعات و محتوا میان کاربران

اطلاعات صفحه میزباناگر به عنوان میزبان در اکتیک تجربه تعریف کرده باشید اطلاعاتی مانند (نام، آدرس، عکس‌های تجربه، تقویم برگزاری، عکس پروفایل) برای مهمان اکتیک به اشتراک گذاشته خواهد شد.

*آدرس دقیق محل برگزاری تجربه و اسم کامل و جزئیات مشخصات فقط با مهمانان خریدار تجربه به اشتراک گذاشته می‌شود.

اطلاعات صفحه مهمان: نام کامل، مشخصات ثبت نامی، عکس پروفایل و اطلاعاتی که قبلا در زمان ثبت نام با اکتیک به اشتراک گذاشته باشید به عنوان خریدار تجربه با میزبان به اشتراک گذاشته می‌شود.

محتوای منتشر شده توسط مهمان: نظرات و امتیازهای مهمان برای تجربه، پس از بررسی توسط اکتیک تایید خواهد شد و با سایر بازدیدکنندگان وبسایت و اپلیکیشن به اشتراک گذاشته می‌شود.

اشتراک‌گذاری اطلاعات با سازمان‌ها و نهادهای دیگر

در صورت بروز هرگونه مشکل، سواستفاده، تخطی از قوانین و هرآنچه که موجب آسیب به اعتبار پلتفرم اکتیک و یا سلب آرامش کاربران اکتیک شود، این حق برای سامانه اکتیک محفوظ است که اطلاعات فرد خاطی (مانند نام و شماره تلفن) را با مراجع قانونی جهت پیگیری به اشتراک بگذارد.

مدیریت اطلاعات توسط کاربر

تنظیمات و به‌روزرسانی

مسئولیت تنظیمات حساب کاربری و به‌روزرسانی اطلاعات به عهده کاربر اکتیک است. می‌توانید در بخش حساب کاربری به تنظیمات دسترسی داشته باشید.

دسترسی به اطلاعات

شما می‌توانید مرورگر خود را طوری تنظیم کنید که به نام کاربری و رمز عبور حسابتان در اکتیک دسترسی داشته باشد.

پاک کردن اطلاعات

در صورت نیاز می‌توانید درخواست کنید اطلاعات شخصی‌تان از روی پلتفرم اکتیک پاک شود. در این موارد به چند نکته توجه کنید:

*بخشی از اطلاعات مالی و پرداخت‌های حساب شما برای گزارش‌های مالی و مالیات و … در سرورهای اکتیک باقی می‌ماند.

*اطلاعاتی مانند نظرات و امتیازها که توسط شما ایجاد شده پاک نخواهد شد اما می‌توان نام و مشخصات شما را از آن خارج کرد.

*از آنجا که ما برای محافظت از اطلاعات در برابر از دست دادن و تخریب تصادفی اقداماتی انجام می‌دهیم، ممکن است نسخه‌های پشتیبانی باقیمانده اطلاعات شخصی شما برای مدت زمان محدودی در سیستم‌های پشتیبانی ما باقی بماند.

امنیت اطلاعات خصوصی کاربران

ما تلاش می‌کنیم از لحاظ فنی و فیزیکی اقدامات کامل برای کمک به محافظت از اطلاعات شما را انجام دهیم و به طور مداوم در سیستم‌های امنیتی به‌روز باشیم.

تغییر سیاست حفظ حریم خصوصی در اکتیک

حق تغییر در تمامی بندهای اعلام شده به عنوان “سیاست حفظ حریم خصوصی” برای اکتیک محفوظ است. اگر به هر دلیلی سیاست‌های حفظ حریم شخصی کاربران اکتیک تغییر کند، محتوای این صفحه به‌روزرسانی خواهد شد. درصورت اعمال تغییرات اساسی، تغییرات از طریق ایمیل به کاربران اکتیک اطلاع‌رسانی می‌شود و حق غیرفعال کردن حساب کاربری برای کاربران مخالف، محفوظ است.

در صورت هرگونه سوال یا انتقاد و پیشنهاد راجع به محتوای این شیوه ‌نامه، از طریق این صفحه یا با آدرس ایمیل [email protected]  با ما در تماس باشید.

اولین نفری باشید که به مطلب ما امتیاز می دهید.

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *