رفتن به محتوا

سوالات متداول میزبان

میزبان | Host

میزبان (لغت نامه دهخدا): میزبان. (ص مرکب، اِ مرکب) ضیافت کننده و میهمانی کننده و آنکه میهمانی می کند و طعام می خوراند و صاحب خانه و رئیس جشن و میهمانی.

این مهمانی با مدیریت شما برگزار می‌شود. ما در اکتیک تسهیلگر برگزاری این برنامه و ارتباط میزبان و مهمان هستیم. با پرسیدن سوالات خود و ارتباط بیشتر با اکتیک، ما در برگزاری باشکوه‌تر این مهمانی همراهی کنید.

لیست سوالات احتمالی خود را در زیر ببینید

  • حداکثر زمان برگزاری تجربه چند ساعت است؟

۲ تا ۴ ساعت تفریح و سرگرمی می‌تواند اوقات فراغت خوشی را برای مهمان شما بسازد. به دلیل اینکه فعلا امکان فراهم کردن محل اقامت و شب‌خوابی برای اکتیک وجود ندارد ترجیحا تجربه‌ها در یک نیم روز خلاصه می‌شوند.

  • چطور می‌توانم با اکتیک همکاری کنم؟

میزبانی در اکتیک خیلی ساده است. به راحتی در وبسایت یا اپلیکیشن اکتیک روی دکمه «میزبان شوید» کلیک کنید و با پر کردن فرم در ادامه شما یکی از میزبان‌های اکتیک خواهید بود.

  • آیا در شهری غیر از تهران هم می‌توانم میزبان برگزاری تجربه باشم؟

در آینده نزدیک پلتفرم اکتیک در سراسر ایران تجربه‌های حضوری برگزار می‌کند. تا قبل از آن شما می‌توانید در هر جای ایران یا خارج از ایران که هستید تجربه‌های آنلاین برگزار کنید.

  • آیا طراحی‌ای که برای تجربه من انجام شده قابل تغییر است؟

ما در اکتیک از هر ایده و فکر نوآوری استقبال می‌کنیم. شما می‌توانید برای هر قسمت از تجربه ایده و برنامه جدیدی داشته باشید که منجر به حال خوب مهمان شود. اکتیک در طراحی و بازاریابی ایده‌های جدید کنار شماست.

  • فراهم کردن مکان برگزاری تجربه به عهده کیست؟

همانطور که گفته شد اکتیک پلتفرمی برای تسهیل ارتباط میان میزبان و مهمان است. بنابراین انتخاب و تهیه لوکیشن برگزاری تجربه به عهده میزبان است و می‌توانید طبق شرایط و البته با هماهنگی مهمان تغییر کند.

  • من کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کنم، می‌توانم همان کلاس را در پلتفرم اکتیک ثبت کنم؟

فضای تجربه کردن در اکتیک با آنچه به اسم آموزش در اذهان عمومی نقش بسته متفاوت است. چون این تجربه باید با حال خوب برگزار شود. در تجربه‌های اکتیک اولویت با حال خوش و معاشرت و سرگرمی و تفریح است. یادگیری اولویت آخر اکتیک است. شما می‌توانید کلاستان را به شکل یک تجربه لذتبخش طراحی کنید و میزبان اکتیک باشید.

  • برای میزبان بودن چه مهارت‌هایی لازم است؟

کافیست در هر یک از شاخه‌های فنی،علمی، هنری و… یک تخصص و مهارت داشته باشید تا به عنوان میزبان در اکتیک ثبت نام کنید. اما برای برگزاری بهتر این مهمانی توصیه می‌کنیم مهارت معاشرت و دوستی و گپ و گفت را هم در خودتان تقویت کنید.

اولین نفری باشید که به مطلب ما امتیاز می دهید.

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *