رفتن به محتوا

قوانین کنسلی تجربه در اکتیک

شرایط کنسلی زمان‌های عادی

در مواردی که شامل اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی یا مرتبط با کووید۱۹ نباشد قوانین کنسلی تجربه توسط میزبان و مهمان از مقررات زیر پیروی می‌کند.

تغییر ساعت یا روز تجربه فقط با توافق میزبان و مهمان و با اطلاع تیم پشتیبانی اکتیک امکانپذیر است. در صورت عدم توافق طرفین، هر تغییری در تجربه شامل قوانین کنسلی خواهد شد.

قوانین کنسلی تجربه توسط مهمان

اگر به هر دلیلی خواستید تجربه خریداری شده را کنسل کنید:

درصورتی‌که ۷ روز یا بیشتر تا تاریخ شروع تجربه باقی‌ مانده باشد امکان کنسلی وجود دارد و مبلغ پرداختی به‌طور کامل بازگردانده می‌شود.

*در غیر این صورت متاسفانه کنسلی تجربه طبق الگوی زیر شامل جریمه خواهد شد:

در صورت درخواست کنسلی بین ۷ تا ۴ روز قبل از تاریخ تجربه، ۵۰٪ درصد مبلغ تجربه کسر می‌شود و مابقی به مهمان بازگردانده خواهد شد.

در صورت درخواست کنسلی کمتر از ۴ روز قبل از تاریخ تجربه، هیچ وجهی به مهمان بازگردانده نمی‌شود.

*درصورتی که بدون اطلاع دادن به تیم پشتیبانی اکتیک در تجربه حضور پیدا نکنید امکان کنسلی و بازگشت وجه وجود ندارد.

قوانین کنسلی تجربه توسط میزبان

میزبان متعهد می‌شود که تجربه تعریف شده را در زمان و تاریخ اعلامی مطابق با شرایط نوشته شده در تجربه به صورت تمام و کمال اجرا نماید و جز در موارد غیرقابل پیشبینی (در ادامه همین مقاله بخوانید) مصادیق امنیتی یا وضعیت نامساعد آب و هوایی حق لغو تجربه را نخواهند داشت.

در صورت کنسلی تجربه توسط میزبان یا حاضر نشدن در محل قرار، ضمن بازگشت تمام وجه به مهمان، باتوجه به عواقبی که نارضایتی مهمان برای برند اکتیک ایجاد می‌کند، طبق این بند ۲۰٪ مبلغ تجربه توسط میزبان به اکتیک پرداخت می‌شود.

شرایط کنسلی زمان‌های اضطراری

باتوجه به اصل اعتماد و امنیت که در اولویت‌های اکتیک قرار دارد، درصورت وجود شرایط پرخطر یا هر شرایطی که باعث حادثه یا نارضایتی مهمان یا میزبان باشد ما علاوه بر اطلاع‌رسانی و حساسیت بیشتر روی برگزاری تجربه‌ها، به بهترین شکل پاسخگوی درخواست‌های کنسلی خواهیم بود.

بدیهی است که تشخیص و تعیین شرایط اضطراری با تایید اکتیک صورت می‌گیرد.

شرایط کنسلی تجربه تحت تغییرات قوانین کووید۱۹

قرنطینه: در شرایطی که از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران به علت شیوع ویروس کرونا تاریخی برای قرنطینه اعلام شود و یا محدودیت‌های تردد به‌صورتی اعمال شود که شامل محل برگزاری تجربه خریداری شده شما باشد، حق کنسلی تجربه برای مهمان و میزبان محفوظ است و بدون شرط زمانی، تمام وجه بازگردانده خواهد شد.

ابتلای میزبان یا مهمان به کووید۱۹: در این صورت با اعلام مهمان یا میزبان و با هماهنگی هر دو طرف تاریخ برگزاری تجربه به پس از گذراندن دوره بیماری موکول خواهد شد و یا تجربه کنسل و کل وجه بازگردانده می‌شود.

شرایط کنسلی موارد ضروری ملی و عمومی

در شرایطی که تاریخ برگزاری تجربه همزمان با این اتفاقات ملی و عمومی و همینطور محل برگزاری تجربه در تداخل با محل وقوع این اتفاقات باشد کنسلی بدون شرط انجام خواهد گرفت و مراحل بازگرداندن مبلغ پرداختی شروع می‌شود.

موارد اضطراری: اپیدمی‌ها، همه‌گیری‌ها، فوریت‌های بهداشت عمومی، بیماری‌های شیوع یافته در یک شهر یا محل.

موارد نظامی: جنگ داخلی یا خارجی، تروریسم، انفجار.

حوادث طبیعی: سیل، زلزله، طوفان، فوران آتشفشان و یا هر حادثه شدید و غیرطبیعی آب و هوایی.

*لازم به ذکر است که حق تشخیص شرایط خاص و حوادث و خطرات طبیعی برای اکتیک محفوظ است و پس از تایید و تشخیص تیم پشتیبانی اکتیک، تجربه می‌تواند بدون جریمه کنسل شود.

*در مواردی که میزبان یا مهمان به دلیل ابتلا به کرونا یا بیماری‌های واگیردار درخواست کنسلی تجربه داشته باشند ارائه مدرک الزامی است.

در صورت بروز پیشامدهایی غیر از موارد بالا، کنسلی تجربه باتوجه به زمان درخواست کنسلی طبق قوانین کنسلی عادی پیگیری خواهد شد. مانند: لغو یا تاخیر بلیت سفر مهمان یا میزبان، تصادف، تاخیر در برگزاری یا رسیدن به تجربه و سایر اتفاقات شخصی و غیرملی.

سوالات متداول

چگونه درخواست کنسلی را اعلام کنم؟

برای اعلام درخواست کنسلی با پشتیبانی اکتیک در این صفحه تماس بگیرید و منتظر پیگیری درخواست بمانید.

پس از تایید کنسلی، چقدر طول می‌کشد تا مبلغ به حسابم برگردد؟

مطابق قوانین بانکی و مالی، از زمان برگشت وجه توسط اکتیک تا زمان دریافت توسط کاربر ۳ روز کاری طول خواهد کشید. اکتیک در موارد مشکلات و خطاهای بانکی که سبب تاخیر در انتقال وجه باشد مسئولیتی نخواهد داشت.

مطابق دستورالعمل‌های پلیس فتا و سایر قوانین و مقررات کشور، کلیه وجوهی که به هر نحو پرداخت شده و به دلیل لغو تجربه مطابق قوانین و مقررات اکتیک باید به کاربر عودت گردد، صرفا و در هر شرایطی به شماره حساب و کارت مبدا (که پرداخت از آن صورت گرفته است) برگشت داده می‌شود. کاربران در هنگام پرداخت از این موضوع مطلع بوده و اکتیک در خصوص ادعاهای کاربر از جمله عدم دسترسی به حساب یا کارت مبدا مسئولیتی نخواهد داشت.

اولین نفری باشید که به مطلب ما امتیاز می دهید.

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *